Aprašymas

Nuotolinio darbo vietos profesinės rizikos vertinimas

Profesinės rizikos vertinimo privalomumas darbdaviui

  • Profesinės rizikos vertinimo bendrieji nuostatų 5 p. numato, kad profesinė rizika vertinama organizuojant ir pradedant veiklą, projektuojant ir įrengiant darbo vietas, projektuojant ar keičiant technologinius procesus, parenkant ar keičiant įrenginius, darbo priemones ar pavojingas medžiagas, parenkant įmonės personalą, keičiant įmonės struktūrą ar restruktūrizuojant įmonę.
  • Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymo 39 straipsnio 3 punktas numato, kad darbdaviui atstovaujantis asmuo ar jo pavedimu darbdavio įgaliotas asmuo organizuoja profesinės rizikos vertinimą įmonėje.
  • Taigi, kiekvienas darbdavys privalo organizuoti profesinės rizikos vertinimą.
  • Nuotolinio darbo vietos profesinės rizikos vertinimas.
  • Šie profesinės rizikos vertinimo dokumentai tinkami visoms įmonėms.
  • Dokumentai paruošiami konkrečiai darbo vietai.
  • Visi dokumentai parengti pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus. Visi dokumentai yra koreguotino formato (.docx).
  • Dokumentai parengiami per 1-3 dienas.

Nuotolinės darbo vietos dokumentuose išsamiai aprašoma ir įvertinama:

1. Kompiuterio klaviatūra.

2. Kompiuterio klaviatūra.

3. Vaizduoklis.

4. Programinė įranga ir interneto ryšys.

5. Darbo baldai.

6. Darbo erdvė.

7. Priešgaisrinė sauga.

8. Elektrosauga.

9. Psichosocialiniai veiksniai.