Aprašymas
Viešbučių ir restoranų profesinės darbo vietos vertinimas
Profesinės rizikos vertinimo privalomumas darbdaviui
- Profesinės rizikos vertinimo bendrieji nuostatų 5 p. numato, kad profesinė rizika vertinama organizuojant ir pradedant veiklą, projektuojant ir įrengiant darbo vietas, projektuojant ar keičiant technologinius procesus, parenkant ar keičiant įrenginius, darbo priemones ar pavojingas medžiagas, parenkant įmonės personalą, keičiant įmonės struktūrą ar restruktūrizuojant įmonę.
- Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymo 39 straipsnio 3 punktas numato, kad darbdaviui atstovaujantis asmuo ar jo pavedimu darbdavio įgaliotas asmuo organizuoja profesinės rizikos vertinimą įmonėje.f
- Taigi, kiekvienas darbdavys privalo organizuoti profesinės rizikos vertinimą.
- Kirpyklos ir grožio salonų darbuotojų profesinės rizikos vertinimas
- Šie profesinės rizikos vertinimo dokumentai tinkami nedidelėms įmonė, kuriose dirba 1- 50 darbuotojų.
- Dokumentai paruošiami konkrečiai darbo vietai. Apimtis iki 99 psl.
- Visi dokumentai parengti pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus. Visi dokumentai yra koreguotino formato (.docx).
- Dokumentai parengiami per 1-3 dienas.
Viešbučių ir restoranų darbo vietos profesinės rizikos dokumentuose išsamiai aprašoma ir įvertinama:
1. Bendri DSS reikalavimai
- Darbo organizavimas
- Darbuotojų mokymas ir įgūdžiai
- Sveikatos tikrinimai
- Įvykiai darbe ir profesinės ligos
- Darbo ir poilsio laikas
- Specialių poreikių darbuotojai
- Darbo priemonės
- Asmeninės apsaugos priemonės
2. Patalpų įrengimas
- Patalpų įrengimas
- Darbo aplinka
- Paslydimai, užkliuvimai ir kritimai
- Patalpų valymas
- Reikalavimai viešbučio teritorijai
- Gaisrinė sauga ir evakavimas
- Rūkymo vieta
3. Rizikos veiksniai
- Cheminiai rizikos veiksniai
- Biologiniai rizikos veiksniai
- Ergonominiai rizikos veiksniai
- Psichosocialiniai rizikos veiksniai
- Elektrosauga
4. Rizikos, susijusios su apgyvendinimo paslaugų veikla
- Svečių/klientų pasitikimas – registratūros darbo vietos įrengimas
- Svečių/klientų pasitikimas – apsauga
- Koridorių, kambarių ir kitų patalpų įrengimas
- Skalbimas, lyginimas
5. Rizikos, susijusios su vykdoma maitinimo veikla
- Maisto produktų priėmimas ir laikymas
- Maisto gaminimas
- Maisto gamyba – psichosocialinė rizika
- Klientų aptarnavimas
- Indų plovimas
6. Papildoma rizika
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.