Aprašymas

Biuro darbuotojų profesinės rizikos vertinimas

Profesinės rizikos vertinimo privalomumas darbdaviui

  • Profesinės rizikos vertinimo bendrieji nuostatų 5 p. numato, kad profsinė rizika vertinama organizuojant ir pradedant veiklą, projektuojant ir įrengiant darbo vietas, projektuojant ar keičiant technologinius procesus, parenkant ar keičiant įrenginius, darbo priemones ar pavojingas medžiagas, parenkant įmonės personalą, keičiant įmonės struktūrą ar restruktūrizuojant įmonę.
  • Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymo 39 straipsnio 3 punktas numato, kad darbdaviui atstovaujantis asmuo ar jo pavedimu darbdavio įgaliotas asmuo organizuoja profesinės rizikos vertinimą įmonėje.
  • Taigi, kiekvienas darbdavys privalo organizuoti profesinės rizikos vertinimą.
  • Biuro darbuotojų profesinės rizikos vertinimo dokumentai tinkami nedidelėms įmonės, kuriose dirba 1- 50 darbuotojų.
  • Dokumentai paruošiami konkrečiai darbo vietai. Apimtis iki 60
  • Visi dokumentai parengti pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus. Visi dokumentai yra koreguotino formato (.docx).
  • Dokumentai parengimai per 1-3 dienas.

 

1. Biuro patalpų įrengimas

  1. Darbo patalpos
  2. Kitos patalpos
  3. Rūkymo vieta
  4. Valymo darbai
  5. Darbo priemonės
  6.  Reikalavimai darbo priemonėms
  7.  Darbas kompiuteriu
  8.  Elektros įrenginiai
  9.  Darbas su biuro technika
  10. Gaisrinė sauga ir evakavimas
  11.  Gaisrinė sauga
  12.  Evakavimas

2. Darbuotojų saugos ir sveikatos valdymas

  •  Darbuotojų saugos ir sveikatos organizavimas
  •  Įgūdžiai ir mokymas
  •  Sveikatos tikrinimai
  •  Įvykiai darbe ir profesinės ligos
  •  Pirmosios pagalbos suteikimas
  •  Specialių poreikių darbuotojai
  •  Lyčių lygybė ir nediskriminavimas kitais pagrindais

3. Darbo ir poilsio laikas

4. Darbo aplinka

  •  Apšvietimas
  •  Šiluminė aplinka
  •  Vėdinimas ir oro kondicionavimas
  •  Spinduliuotė
  •  Triukšmas

5. Ergonomika

6.  Psichosocialiniai rizikos veiksniai

  •  Darbo aplinka
  •  Darbo reikalavimai
  •  Darbo organizavimas
  •  Darbo turinys
  •  Santykiai tarp darbuotojų
  •  Bendravimas su klientais

7. Papildoma rizika